2014 review.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten 
 
 
Hur har ditt 2014 varit?
Bästa året på länge!
 
 
Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma?
13 och 14 juni, Studenten ofc och One Direction  ofc. 
 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
småsaker kanske, nobody knows. 
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Då jag tog studenten och då Adelia var här. 
 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? 
Alla dessa studentsånger som vi hade på flaket vårt. 
 
Vem har du umgåtts mest med?
Familjen typ.. 
 
Vart reste du under 2014?
Stockholm
 
Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015?
Ett jobb kanske? 
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Inget speciellt
 
De bästa nya människorna du träffade? 
Vet faktiskt inte ens vilka nya människor jag har träffat i år.. 
 
 
Vad ser du som den största händelsen det här året? 
Har redan nämnt det en gång, men det kan nämnas en gång till, Studenten 2014. 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Att jag tog chansen att gå på studentbalen maybe? skulle dock ha gått på den ifall jag inte vore så snål som jag är ;)
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
vet faktiskt inte, vad skulle det vara? 
 
Övrigt |
Upp